Social Icons

Pages

Followers

07 Oktober 2008

Salam Dari Oxford








YAA,YA,Tuan dan Puan

Assalamualaikum wbth

Alhamdulillah dengan rahmat dan kekuasaan Ilahi saya telah selamat sampai di bumi Oxford dan akan memulakan program fellowship saya di OCIS Oxford University mulai hari esok 7Okt 2008.

Harapan dan doa saya semoga Tuan2 dan Puan akan sentiasa diberi rahmat dan keberkatan ditanahair yang tercinta dan bagi mereka yang sedang berpuasa 6 Syawal diucapkan selamat berpuasa semoga Allah menerima ibadah puasa kalian di tahun ini.





Saya juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Melaporkan diri bagi pegawai-pegawai syariah LS41 yang baru yang akan mula lapor diri pada 9hb ini. Semoga kehadiran mereka ini akan memberi kekuatan kepada Jabatan Kehakiman Syariah Malaysia dan juga akan dapat membantu PPSM.

Akhir kalam Wassalam dan selamat meneruskan perjuangan dan doakan saya disini.

Ikhlas

Dr. Mohd Na'im Mokhtar
Presiden PPSM

Tiada ulasan:

 

Sample text

Anda Pengunjung ke-

Sample Text