Social Icons

Pages

Followers

13 Julai 2010

Perutusan Presiden PPSM Sesi 2010-2012

Dr. Hj. Mohd. Na'im bin Hj Mokhtar,
Presiden PPSM sesi 2010-2012



 Assalamu’alaikum warahmatuLlahi wabarakatuh


Yang Amat Arif (Y.A.A) Dato', Yang Arif (Y.A), Tuan-Tuan dan Puan-Puan yang dikasihi  sekalian,



Pertama sekali saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada para Persidangan Pegawai Syariah seluruh Malaysia kali ke-12 di atas kepercayaan terhadap saya untuk menerajui Persatuan ini bagi penggal ke-dua. Sesungguhnya amanah ini teramat berat dan memerlukan komitmen yang bukannya sedikit, namun saya percaya dengan kekuatan barisan saf kepimpinan yang baru dan penggemblengan tenaga seluruh warga PPSM akan dapat merungkai perkara yang tersimpul dan meluncurkan yang tersepit.

Y.A.A, Y.A, Tuan Puan sekalian,

Oleh kerana Persatuan ini bukanlah hakmilik individu, maka di kesempatan ini saya ingin menyeru kepada semua ahli PPSM untuk bersama-sama merasai bahawa persatuan ini adalah milik kita bersama. Jatuh bangun, tergolok dan tergadai maruah Pegawai Syariah dan institusi kehakiman Islam terletak kepada kita semua. Sehubungan dengan itu, saya amat mengharapkan agar Y.A.A, Y.A, Tuan Puan sekalian memberikan idea dan buah fikiran yang membina dalam usaha memastikan perjuangan pegawai syariah semenjak dahulu tidak terbengkalai dan akan berterusan meniti kejayaan. Sebagai langkah pertama saya mohon kerjasama semua agar dapat mengisi borang soalselidik yang telah diemailkan pada minggu lepas dan menyerahkan kepada urusetia seberapa segera agar dapat diberi pertimbangan dan tindakan lanjut .

Akhirnya, saya ingin mengucapkan tahniah kepada barisan exco dan ahli jawatankuasa yang dilantik bagi sesi 2010-2012 dan jutaan penghargaan saya ucapkan kepada barisan kepimpinan 2008-2010 di atas segala komitmen yang tidak berbelah bagi dalam menjayakan visi dan misi persatuan.
.

Selamat Berpersatuan

Salam Hormat,


DR. MOHD. NA’IM BIN MOKHTAR
Presiden
Persatuan Pegawai Syariah Malaysia
Sesi 2010-2012

Tiada ulasan:

 

Sample text

Anda Pengunjung ke-

Sample Text